środa, 28 lipca 2010

SEO

SEO to inaczej pozycjonowanie. Każdy kto ma bloga, stronę itp. zawsze zabiega aby jego strona była jak najwyżej w wynikach wyszukiwania. Im lepiej potrafi się pozycjonować tym wyżej jesteśmy w wyszukiwarce.
Mój blog jest wysoko wypozycjonowany na frazę "teoria zycia" co oczywiście mnie bardzo cieszy, ale jeśli chodzi o poszczególne artykuły to takich sukcesów nie mam, może z paroma wyjątkami.
Największa liczba osób trafia z wyszukiwarki na bloga z frazy: "prawo pierwszej nocy" lub "prawo pierwszej nocy w Polsce". Dopiero na trzecim miejscu jest fraza "teoria zycia". Sporo odwiedzin mam też od ludzi, którzy szukają informacji o energy drinkach. Nurtuje też mnie postawa Polek, bo następną pod względem popularności jest fraza "jak manipulować mężczyzną". Czy moje rodaczki nie potrafią zdobyć określonych profitów w sposób konwencjonalny? Ale co to byłby za świat bez sofizmatów, więc na odpowiedź mam taką frazę użytkowniczki, która dotarła z google do mnie po frazie "na co liczy jak mężczyzna kiedy bezinteresownie pomaga kobiecie". Pewnym zainteresowaniem cieszy się też temat New Age.



Niektóre frazy są nieco przedziwne np. "jak żyć z debilem" lub też "czy trzeba się zabezpieczać przed seksem w wieku 51 lat?" i wiele, wiele innych. Muszę poważnie przemyśleć sposób w jaki wykorzystuje tytuły i tagi w swoich tekstach. SEO się dopiero uczę i mam nadzieje, że kiedyś będzie mi to przychodziło tak prosto jak tym żartownisią poniżej(zrobiłem sreena bo oczywistym było, że google to skorygują).

0 komentarze:

Prześlij komentarz