wtorek, 26 stycznia 2010

Plus ty... cz.2

To już druga odsłona problemu związanego z tym dziwnym operatorem telefonii komórkowej(wcześniej pisałem tu). Jak wiecie z poprzedniego wpisu Plus słabo dba o swojego klienta. Oprócz niedociągnięć natury technicznej występuje też lekceważenie klienta, wprowadzanie go w błąd jak i irytowanie debilnymi SMS-ami.
Ostatnio zapomniałem wspomnieć, że plus ze swoją ofertą dla osób dzwoniących poza granicami Polski też łaskawszy nie jest. Będąc za granicą pół roku temu dostawałem SMSy że w razie problemu z dzwonieniem do Polski mogę sobie zadzwonić na darmowy numer po którym mogę uzyskać pomoc w tej sprawie. Dzwoniąc na ten numer oczywiście niczego się nie dowiedziałem(odzywała się jakaś lipna poczta głosowa), dodatkowo nr. był jak najbardziej płatny(po cenie dla roamingu)

A teraz przejdźmy do lektury jakże pasjonujących esków.

Plus informuje: wysłany na 7410 daje Ci szanse że wygrasz samochód Alfa Romeo Brera. Wyślij szybko sms na 7410.

Nie jest to zbyt odkrywcza informacja, ale tego smsa im daruje.

PO RAZ KOLEJNY prosimy o wysłanie smsa SAMOCHÓD na 7410, bo właściciel numeru xxx xxx xxx jest potencjalnym ZWYCIĘZCĄ CZERWONEJ ALFY wartej 130.000zł


Po raz kolejny brzmi jak po raz ostatni, więc się ucieszyłem że nie będą mi już spamować komórki, ale z drugiej strony tej ton(duże litery) i to sformułowanie wyprowadziło mnie na tyle z równowagi, że chciałem im napisać, że mają się kolokwialnie mówiąc pierdolić.

Nie mamy od ciebie potwierdzenia odbioru informacji DEPARTAMENTU WYGRANYCH LOTERII PLUSA. Prosimy o kontakt. Wyślij sms KONTAKT NA 7410. masz 1h.


Tutaj piszą do mnie już z małej litery, chyba dalej udziela im się atmosfera ze wcześniejszego smsa, kiedy to krzykiem i groźbą że już więcej do mnie nie napiszą próbowali wyłudzić ode mnie kolejnego smsa. Dodatkowo powagi sytacji dodawał fakt, że zajął się mną sam DEPARTAMENT WYGRANYCH LOTERII PLUSA nie wiem czym się różni DEPARTAMENT WYGRANYCH LOTERII PLUSA od np. DEPARTAMENT LOTERII PLUSA, ale na pewno żaden z nich nie powinien być kojarzony z nagrodami. Ten pierwszy może co najwyżej z informowaniem o braku takowych.


Nie dostaliśmy potwierdzenia od potencjalnego zwycięzcy ALFY w dzisiejszym losowaniu plusa! Wyślij sms POTWIERDZ na 7410.


Ale że potwierdzenia, że jestem potencjalnym zwycięzcą, czy jak?

Mamy listę numerów do dzisiejszego losowania CZERWONEJ ALFY ROMEGO za 130tys w plusie. Potwierdź swój udział w losowaniu. Wyślij lista na 7410.

Brak potwierdzenia od potencjalnego zwycięzcy, czyli Ciebie! Wyślij BONUS na 7410- potwierdź odbiór 40000 losów w loterii plus

Teraz już wiemy, że tym potencjalnym zwycięzcą jestem ja tylko, że tym razem gram o jakieś głupie losy, bo gdybym grał np. o samochód to już mogli by się nie wywinąć w sądzie gdybym po wysłaniu smsa auta nie dostał.

Tu KIEROWNIK KOMISJI NAGRÓD LOTERII. Posiadacz numeru xxx xxx xxx proszony jest o wysłanie sms AUTO na 7410. czeka oficjalne zawiadomienie! Masz 1h.

Tym razem do mnie pofatygował się kierownik, ale nie z departamentu wygrany loterii plusa, ale z komisji nagród loterii. Było też i prezydium, więc jasne jest, że mają bardzo rozbudowaną administrację a ta kosztuje, więc stąd problem z wygraniem czegokolwiek.

Akt własności ALFY ROMEO BRERA czeka. Prosimy, wyślij AKT na 7410,a możliwe że wpiszemy w nim Twoje dane.

Ale czemu sms o treści AKT a nie np. imię, nazwisko, nr domu?

Decyzją Komisji Nadzoru Loterii Plusa: zostałeś dziś wybrany do gry o 300tys zł. To okazja jakiej nie mają inni! Wyślij KASA na 7410.

Myślałem że nie ma już więcej organizacji działających przy tej loterii, myliłem się jest jeszcze Decyzją Komisji Nadzoru Loterii Plusa. A tak poza tym to gdyby te słowa interpretować dosłownie to jeśli zostałem wytypowany do gry o 300tys zł i tej okazji nie mają inni(czyli mam ją tylko ja) to te 300tys zł jest nadal w wakacie. Może się zgłosić po nie co?

Potwierdź, czy nr. xxx xxx xxx należy do ciebie. Jeśli tak to wyślij sms POTWIERDZAM na 7410, bo na ten numer padła premia do NAGRODY 300TYS ZŁ!

Pomyślałem sobie może potwierdzę, bo jak nie to zaraz do domu wpadnie policja i zabierze mi telefon, który nie jest mój nawet według mnie. Co wtedy?

INFORMACJA Z LOTERII. CZEKAMY NA SMS O TREŚCI BONUS OD PANI/PANA Z NUMEREM xxx xxx xxx . TA OSOBA MOŻE WYGRAĆ 300.000ZŁ. POTWIERDZA TO KOMISJA KONTROLI.


Nie dziwię się, że powołali i komisję kontroli, ponieważ w takim nagromadzeniu prezydiów i komisji jest spore pole do nadużyć, więc dobrze by było żeby ktoś to kontrolował.

SMSów jest jednak więcej resztę wrzucę w 3 części starcia.

0 komentarze:

Prześlij komentarz