środa, 3 lutego 2010

Plus ty...cz.3

To już ostatnia część trylogii dotyczącej wątpliwych moralnie poczynań Plusa.
Pisałem wcześniej o tym tu i tu
Nie mam pojęcia czy tą promocje PLUS organizował sobie sam czy też zlecił firmie zewnętrznej. Najbardziej prawdopodobna jest jednak wersja druga, bo nie chce mi się wierzyć, że do uzyskania wyższego przychodu PLUS łapałby się takich tanich chwytów i ryzykował utratę twarzy.
A mogło to wyglądać tak. Zebrał się zarząd no i wymyślił: zrobimy taką promocję, że zamiast stracić kasę na reklamę zgarniemy jeszcze kupę forsy. Oczywiście całe gremium było zachwycone.
Gdy już znaleziono firmę chętną do poprowadzenia promocji ta przedstawiła swoją wizje tego procederu.
Zrobimy tak, że będą słać eski jak pojebani, tylko dajcie nam możliwość wysyłania smsów z waszego nr. Na to odpowiedź padła taka no dobra w końcu nas to i tak nic nie kosztuje, wiec ślijcie ile dusza zapragnie, tylko żeby kasa z tego była niemożliwa, ok.? i tak się zaczęło.

No to zaczynamy!

Chcielibyśmy wpłacić Ci na KONTO 300tys zł. Potwierdź odbiór przyznanej premii losów. Wyślij sms BONUS na 7410. pozdrawiam, Dyrektor Loterii.

I znów błędnie sformułowana komenda. Prawidłowa powinna brzmieć proszę o podanie numeru konta w celu przelania 300tys zł. A poza tym te 300k mi starczy i nie potrzebuje już losów do następnego losowania. Niech inni też wygrywają.


300 TYS ZŁ CZEKA! WYŚLIJ SZYBKO SMS O TREŚCI PREMIA NA 7410, A OTRZYMASZ 10000 SZANS W LOSOWANIU! 300.000 ZŁ MOŻE BYĆ TWOJE! Masz 30 min.


Kolejne 300 tys. z tego wynika, że spora część puli wszystkich wygranych należy właśnie do mnie. Oczywiście jest to wynikiem niebywałego szczęścia mojej osoby, albo oszustwa organizatorów loterii.

Od tego miejsca w smsach dominował krzyk. Używanie wielkich liter jest raczej domeną sfrustrowanych małolatów niż poważnych biznesmenów, więc do której grupy powinno się zaliczać panów z polkomtela?


USILNIE WZYWAMY POSIADACZA NUMERU xxx xxx xxx DO WYSŁANIA SMSA O TREŚCI BANK NA 7410 DOTYCZNY NAGRODY 300 TYS ZŁ. TO NAPRAWDĘ BARDZO WAŻNE! MASZ 30MIN.


Usilnie wzywamy. Przez chwilę tak się zląkłem jakbym został wezwany przez WKU do stawiania się w jednostce wojskowej.

TU PREZYDIUM KOMISJI NAGRÓD LOTERII: ABONENT NR xxx xxx xxx PROSZONY O WYSŁANIE TYLKO 1 SMSA O TREŚCI PLUS NA 7410 CZEKA OFICJALNA INFORMACJA MASZ 1h


W jakim stopniu oficjalna? Czy kamery i prasa też będzie? W sumie to bym nawet nie chciał, bo pamiętam jak niedawno pewna rodzina z mojej okolicy wygrała w totka. Gdy informacja się rozeszła już zaczęli mieć problemy z okolicznymi gangsterami.

PO RAZ KOLEJNY prosimy o wysłanie smsa KASA na 7410, bo właściciel nr xxx xxx xxx jest potencjalnym ZWYCIĘZCĄ 300TYS ZŁ W GOTÓWCE,

Po raz kolejny…

PO RAZ KOLEJNY prosimy o wysłanie smsa KASA na 7410, bo właściciel nr xxx xxx xxx jest potencjalnym ZWYCIĘZCĄ 300TYS ZŁ W GOTÓWCE,

…i po raz kolejny.

Tu komisja nagród pieniężnych. Wzywamy posiadacza numeru xxx xxx xxx do wysłania sms TERAZ na 7410. protokół wydania 300tys zł czeka na właściciela!

We wszystkich smsach przewija się oficjalny ton niczym z czasów głębokiego socjalizmu. Nie wiem czy się bać czy może śmiać.

WYGRAŁEŚ PREMIE W LOTERII PLUSA! ZGŁOŚ SIĘ PO ODBIÓR SZCZĘŚLIWYCH LOSÓW PRZED LOSOWANIEM ALFY ZA 130 TYS ZŁ. WYŚLIJ SMS WYGRANA NA 7410.

Super! Wygrałem szczęśliwe losy. Szczęśliwe znaczy wygrywające, więc po co losowanie?

DO PANI/PANA z numerem xxx xxx xxx KWOTA 300tys.zł przygotowana do losowania. Czekamy na sms: TAK NA 7410.


W tym momencie zostałem wcielony w przewodniczącego komisji losowania. Z smsa jasno wynika, że bez mojej zgody(wysłania smsa TAK) losowanie się nie odbędzie. Wszystkich którzy przeze mnie nie wygrali nagrody serdecznie przepraszam.

NA NUMER TELEFONU xxx xxx xxx PADŁA NAGRODA 50000 SZANS W LOTERII PLUSA JESZCZE DZIŚ ZAMIEŃ JE NA 300TYS.ZŁ W GOTÓWCE WYŚLIJ GOTÓWKA NA 7410. masz 1h.
A jednak loteria działa, tym razem już bez mojej zgody.


A to ci dopiero teraz wyszło na jaw że nagrody to tak naprawdę szanse na nagrody a nie nagrody. Podobnie ja z zeszłorocznym pokojowym noblem. Obama dostał go nie za osiągnięcia tylko za chęć ich dokonania. Poza tym już nie proszą mnie o nr konta tylko teraz proponują mi kasę w gotówce. Miło z ich strony.

SYSTEM WSKAZAŁ NUMER xxx xxx xxx DO ODBIORU 500000 SZANS. TO WŁAŚNIE TEN NR MOŻE WYGRAĆ 300TYS.ZŁ! WYŚLIJ SMS PREMIA NA 7410. MASZ 1H.


Wow, pół miliona szans na wygraną. Zaraz mi się w głowie zakręci!! To kolejna sztuczka manipulacyjna używanie dużych liczb w celu wywołania wrażenia posiadania zwiększonych szans. To tak jakby na wszystkich banknotach w Polsce dopisać po dwa zera i udawać, że ma się więcej pieniędzy.

W LOTERII PLUSA CZEKAMY NA SMS SUMA OD PANA/PANI Z NUMEREM xxx xxx xxx. TA OSOBA MOŻE WYGRAĆ 300.000ZŁ. POTWIERDZA TO ORGANIZATOR LOTERII.

Co mnie obchodzi, że potwierdza to organizator loterii. Czy wcześniejszych smsów organizator loterii nie potwierdza. Jeśli nie to kto je wysłał? W tym miejscu widzę, że nawet KOMISJA KONTROLI nie daje sobie rady. Może by powołać w takim razie komisję śledczą do sprawy loterii plusa?

FINAŁ LOTERII PLUSA! JUŻ NIEBAWEM GRAMY O NAGRODĘ GŁÓWNĄ 1 MILION ZŁOTYCH. WYŚLIJ MILION NA 7410 I ODBIERZ PREMIĘ 500 000 LOSÓW.

Te 1 MILION ZŁOTYCH to mi się kojarzy z one million dollars. Tak po amerykańsku tym razem do mnie. Poza tym komenda WYŚLIJ MILION NA… brzmi jak żądanie okupu.

PAMIĘTAJ! TO OSTATNIA SZANSA NA NAGRODĘ- GRAMY O MILION ZŁOTYCH. ABY ZWIĘKSZYĆ SZANSE WYŚLIJ SMS LOS- ODBIERZ BONUS 1,5 MLN SZANS DO LOSOWANIA.

Tak będę pamiętał. A poza tym to życzę powodzenia w grze o milion drogi zarządzie.

Niestety to by było już na tyle SMS-ów było w sumie około pięćdziesięciu. Co pokazuje skale spamu, którym zostałem zarzucony przez legalnie działającą firmę. Pamiętam jak stosunkowo niedawno różne firmy-krzaki wysyłały do ludzi listy z informacją o wygranej nagrodzie np. samochodu. Do finalizacji wygranej firma żądała wysłania im gotówki bądź SMSa potwierdzającego(kosztującego często kilkadziesiąt złotych). Po spełnieniu wymaganych czynności kontakt z firmą się urywał. Czy Polkomtel chce iść tą drogą?

0 komentarze:

Prześlij komentarz