sobota, 15 stycznia 2011

Simplus ty pizdo!!

To już w sumie czwarta odsłona perypetii z tą firmą. Wrzucam teraz, bo chyba dzisiaj mamy finał loterii i później było by było za późno.

Wcześniejsze teksty.

http://teoriazycia.blogspot.com/2010/01/plus-ty.html

http://teoriazycia.blogspot.com/2010/01/plus-ty-cz2.html


http://teoriazycia.blogspot.com/2010/02/plus-tycz3.html


Pogrubiona jest treść smsów z plusa. pod spodem mój komentarz. iksami zastąpiłem mój nr telefonu.

czy nr. xxx xxx xxx należy do Pana? Jeśli tak proszę wysłać sms o treści plus na 7419. Numer ma szansę na wygranie samochodu!

To pytanie jest chyba tylko po to, aby sprawdzić czy boot spamujący dobrze rozsyła wiadomości, bo gdyby wysłał do mnie z zapytaniem o inny nr. to pewnie bym zaczął bluzgać.

Jesteś na liście osób, które mogą się ubiegać o samochód. Jest to VolksWagen Golf. Jeśli jesteś zainteresowany wyślij plus na 7419.

trudno żebym nie był na liście, na pewno simplus użyczył bazy nr. użytkowników na potrzeby promocji. Chociaż pewnie simplus nie miałby nic przeciwko gdybym wysyłał smsy np. z Orange, tylko że bazy brak.

Potwierdź czy nr xxx xxx xxx jest twój? Jeśli tak, proszę wyślij TAK na DARMOWY NUMER 8010, a otrzymasz resztę instrukcji, jak wygrać golfa.

Jak za darmo to co nie wyślę? ale zamiast TAK napisałem chuj wam w dupę. O ile było większe moje zdziwienie gdy odebrałem smsa o takiej treści:

Gratulujemy! W LOTERII SZANSA NA GOLFA ma osoba z nr. xxx xxx xxx. Aby odebrać szansę, prosimy o wysłanie TAK na 7419. Czas: 5min.!


Aj.. tylko 5 min no, ale niestety nie podpaliłem się, nie wysłałem. Później smsy były już tylko sporadycznie niczym nieśmiałego młodzieńca nie wiedzącego jak dziewczynę poderwać. Gdy już zauważyłem, że nas nieśmiały simplus zaczyna zdawać sobie sprawę, że mnie nie poderwie, postanowiłem dać mu nadzieje i wysłać SMS za prawie 5 zeta.

Potwierdzamy VW golf zostanie wylosowany.Proszę nadać 1 sms o treści TAK na 7410. Sprawa jest poważna, dlatego prosimy o szybką odpowiedź!

że zostanie wylosowany to ja doskonale wiem. zostanie wylosowany nawet i bez tego mojego smsa. Jak wiadomo nad takimi loteriami czuwa komisja gier i zakładów, więc ktoś tam zawsze wygrywa. Potwierdzenie takie jest w tym przypadku bezwartościowe, bo to oczywista oczywistość.

Jeżeli chciałbyś zostać właścicielem VW Golfa, to wyślij jak najszybciej SMSa o treści Golf na 7419. Codziennie losowanie!


to ja już nic nie rozumiem. to w końcu będzie losowanie, czy kto pierwszy ten lepszy?

Zarejestrowano Twój numer w Wielkiej loterii plusa. do wygrania golf. Ślij TAK na 7419! Losowanie golfa już zaraz!

Co to znaczy, że zarejestrowano? Wcześniej byłem na jakieś liście. z resztą nieważne. Nie czas na myślenie zaraz losowanie!!!

Czekamy ok właściciela numeru xxx xxx xxx na smsa o treści LAUREAT na 7419! czekamy 15 minut!

Ten sms jest chamski bo sugeruje, że jestem LAUREATEM. Być może i jestem, ale czego? laureatem nagrody, czy losów?

Numer xxx xxx xxx to potencjalny ZWYCIĘZCA. SZYBKO WYŚLIJ GOLF NA 7419.

Potencjalny morderca też, tylko co z tego?

PROSZĘ PO RAZ OSTATNI- napisz SMS o treści ZGODA na numer 7419. TO OFICJALNE ZAWIADOMIENIE. za 15 min. koniec sesji premiowej.

Trzymam za słowo, rozumiem, że więcej smsów nie będzie.

Abonencie! jeśli wyślesz teraz sms o treści golf na numer 7419 masz prawo czekać na telefon! informacja o zostaniu LAUREATEM tylko telefonicznie!

Miało więcej smsów nie być!! a tak poza tym to jaki kurwa abonencie? Jak donosi wikipedia: Abonent - według prawa telekomunikacyjnego jest to podmiot, który jest stroną umowy o świadczenie usług z dostawcą publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych - nabywcą abonamentu. Korzystam z usługi prepaid, wiec ze mnie żaden abonent.

GWARANTUJEMY w 100% ze auto golf będzie wydane ZWYCIĘZCY. Abonent z nr xxx xxx xxx proszony o wysłanie smsa o treści OK na 7419.

WZYWAMY posiadacza numeru xxx xxx xxx do NATYCHMIASTOWEGO wysłania smsa o treści Tak na 7419. Sprawa dotyczy samochodu golf.


Ta NATYCHMIAST a jak nie to co?

Zatwierdzono, że auto golf zostanie wydane na 100%. tak jest zapisane w regulaminie loterii. proszę wysłać 1 sms o treści tak na 7419.

Niestety na komie mam pikseloze i nie wiem czy po procentach to jest kropka, czy też może chodzi o promile, bo w takim razie auto będzie wydane tylko na 10% Myślę, że komisja gier i zakładów powinna w takim wypadku się tym zająć.


Uwaga: Chciałbym cię nakłonić do wysłania smsa o treści Tak na 7419 ponieważ to dla ciebie decydujące o szansach na Golfa! czekamy na twój sms teraz!

Sprawa jest poważna. Niepoważne było by pozostać obojętnym. Niestety w decydującym momencie się wycofałem.

Przeczytaj to! przekazujemy ważne wieści: możesz WYGRAĆ SAMOCHÓD VOLKSWAGEN wielkiej loterii plusa! Wyślij sms na 7419 w treści wpisz swoje imię.

Ta i później by były smsy typu Panie Przemysławie wierzymy w pana wygraną. wyślij sms o treści msza na nr. 7419, aby przekonać Boga o słuszności twojej wygranej.

Prosimy o pilną odpowiedź na numer 7419. wyślij smsa o treści golf! BĘDZIE DUŻO RADOŚCI!


Nie wątpię że będzie. ja też bym śmiał się z naiwniaka, który by takiego smsa wysłał. Poza tym pieniądze z smsa to też radość.

PILNIE! NIE ZDZIW SIĘ JEŻELI DO CIEBIE ZADZWONIMY I POWIEMY ŻE WYGRAŁEŚ GOLFA! Jest taka szansa! wyślij tak na 7419 aby ją odebrać i nam to umożliwić!

szczerze gdybym wygrał bym bym niesamowicie zdziwiony. Wiem też, że gdybyście chcieli mi dać tego golfa to być cie mi go dali a nie narzekali, że wam esa nie wysłałem. Tacy z was koledzy:(

Do właściciela numeru: GRATULACJE! NAPISZ SMSa o treści ODBIÓR na nr 7419 vw golf czeka na właściciela!


Ale co gratulacje? zaraz, zaraz zdałem dzisiaj kolokwium. Tylko skąd panowie z plusa o tym wiedzą. Tym niemniej dziękuje za gratulacje.

TU KOMISJA NADZORU LOTERII! prosimy o potwierdzenie czy nr xxx xxx xxx należy do Pana/pani? jeśli tak proszę wysłać TAK na 7419. Chodzi o auto golf!

No to chodzi o auto golf czy o właściciela telefonu.

VW GOLF już jest! wyślij ODBIÓR NA 7419 i czekaj na ważne informacje.


No jest i to nie jeden. golf I, II, III, IV, V, VI i plus.

Apelujemy! WYGRAŁEŚ W LOTERII plusa premie. odbierz ją przed przyznaniem SAMOCHODÓW wyślij smsa o treści PASSAT na 7419. masz 5 min.


Ja bym osobiście wolał odebrać premie po przyznaniu samochodów. w sumie to nawet jedna sztuka w zupełności wystarczy.

W LOTERII PLUSA PRZYZNANO CI PREMIA. WYŚLIJ SMS PREMIA NA 7419 aby ją odebrać.


Ten sms tworzy ciąg z tym jeden wyżej. z tego wcześniej wynikało, że najpierw dostanę losy a później samochody. Losy już mam tylko ani jednego samochodu jeszcze nie widziałem.

0 komentarze:

Prześlij komentarz